Welcome in the world of Triglav fairytales!

Trips - Mountaineering trails

Črna-Gora

Na pot se odpravimo iz Mojstrane s parkirišča pred Slovenskim planinskim muzejem. Najprej gremo mimo Hostla Pr' Jozlnu na naši desni, nato prečkamo Triglavsko Bistrico (brv je za parkiriščem muzeja).

Jerebikovec

Na pot se odpravimo s parkirišča, ki leži ob glavni cesti za v Zgornjo Radovno. Parkirišče se nahaja na vrhu »Tnala«, (vrh prvega klanca od križišča za tenis igrišča) dober kilometer vožnje iz smeri Mojstrane proti Zgornji Radovni. Na desni strani ob cesti je prostora za cca pet avtomobilov.

Vrtaško Sleme

Na pot se odpravimo iz Mojstrane s parkirišča 300m naprej od Slovenskega planinskega muzeja v smeri Vrata. Parkirišče je takoj nad prvim asfaltnim vzponom na levi strani. Na nasprotni strani ceste je rdeča smerna tabla za Sleme.

Dovška Baba

Na pot se odpravimo s parkirišča pri elektrarni Mlinca, ki se nahaja 800 m naprej od vzhodnega konca vasi Dovje, po makadamski cesti v smeri Raven (zraven je tudi počitniška hiša). Na parkirišču čez reko Mlinca je smerna tabla za Dovško Babo. Pot se začne strmo vzpenjati in v spodnjem delu preči dva rovta.

Borovlje

Pot se začne na parkirišču pri Tromostovju ob sotočju potokov Mlinca in Žakelj. Čez potoke so včasih peljale tri brvi, zato je ta kraj dobil ime po ljubljanskem Tromostovju. Usmerimo se proti levemu potoku Žakelj ter ga takoj prečimo. Široka pot se nadaljuje ob desni strani potoka.

Kepa

Od parkirišča pri Tromostovju (sotočje potoka Mlinca in Žakelj- čez potok so včasih peljale tri brvi zato je ime dobilo po ljubljanskem Tromostovju) se usmerimo proti levemu potoku (Žakelj) ter ga takoj prečimo. Široka pot se nadaljuje po desni strani potoka, mi pa ji sledimo le nekaj metrov, nato pa nas napis "Kepa" na pašni ograji usmeri desno na vzpenjajočo stezo, po kateri v nekaj minutah prispemo nad vikend hišo na Erjavčevem rovtu